18.04.2012

Զառա Հովհաննիսյան «Դու երիտասարդ ես»

Հեղինակ՝ Արման Գրիգորյան


Դո՛ւ, երիտասարդ ես,
ԲՀԿ–ական.
Դա քեզ տալիս է
կյանքդ, որպես վայելք
վատնելու իրավունք.
քո իդեալը
այն  օլիգարխն է,
որն ունի թանկարժեք
մեքենաներ,
կալվածքներ
ու ճորտեր.
դու երազում ես
նման կյանքի մասին,
արդեն ծերացած
երիտասարդ։


Դո՛ւ, երիտասարդ ես,
ՀՀԿ–ական.
դու անդառնալի
կարիերիստ ես,
քնում ու տեսնում ես
նախարարական պորտֆելը,
որը հենց քո համար է,
էլ ու՞մ, եթե ոչ քո.
դու մարդկանց
բաժանում ես՝
չինովնիկների ու
ոչ չինովնիկների,
ու վերջինները՝
քեզ հանար
անհաջողակներ են։


Դու երիտասարդ ես,
դաշնակցական.
դու ունես
հստակ ձևավորված
թշնամու կերպար,
ու ամեն մարդու,
ով քեզ դուր չի գալիս
թուրք ես անվանում,
քեզ գերադասելով,
և մարդ չհամարելով
հակառակորդին.
Դու կրակող ես,
ու կկրակես
նրա վրա,
ով դուրդ չգա։


Դու երիտասարդ ես՝
Կոնգրեսական.
Քո կյանքը՝
պայքար է,
ամեն օր դու
դժվարությամբ նվաճում ես
այս երկրում ապրելու
քո սահմանադրական
իրավունքը.
քեզ համար
բարձրագույն արժեքը՝
ազատությունն է,
իսկ դրան հասնելու միջոցը՝
հեղափոխությունը.
ամեն օր
քեզ ծեծում են,
ծաղրում ու
անարգում...
բայց դու՝
հաղթելու ես,
քանի որ դու ես,
հենց դու
Հայաստանի
անկախ
Հանապետությունը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий